Rekabetin şiddetli olduğu günümüzün dijital dünyasında klinikler ve muayenehaneler kalabalıktan nasıl sıyrılabilir? Cevap sandığımızdan daha yakın ve şaşırtıcı olabilir: E-Posta pazarlaması.
Dünya Sağlık Günü, her yıl 7 Nisan'da, Dünya Sağlık Örgütü'nün (WHO) 1948'deki kuruluşunun anısına kutlanır. Bu gün, dünyanın kritik sağlık sorunları hakkında farkındalık yaratmaya ve bu sorunları çözmeye yönelik çabaları harekete geçirmeye adanmıştır.
Hekim veya uzman olmak üzere mezun olduğunuzda ne yapacağınızı, nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız bu çok normal. DoktorTakvimi olarak size yardımcı olmak için buradayız! Nelere ihtiyacınız olduğunu ve bizim size nasıl yardımcı olabileceğimizi öğrenmek için yazımızı okumaya devam edin!
Hastalar ve danışanlar bir sağlık uzmanı ararken genellikle Google'a başvuruyor. Kime gideceklerini zaten biliyorlarsa doğrudan aradıkları kişinin adını ve soyadını arama butonuna yazıyorlar. Belirli bir uzmanı aramıyorlarsa arama kriteri olarak uzmanlık alanını, hizmet türünü veya şehri kullanıyorlar ve Google sonuçları genellikle hastanın/danışanın nihai kararını etkiliyor.
Hakkınızdaki hasta ve danışan görüşleri, yeni hasta ve danışanlar tarafından seçilmeniz için çok önemli bir referanstır. Sizden aldığı hizmetten memnun kalan kişilerin birinci ağızdan görüşleri, sizi hiç tanımayanlar için sizi her zaman bir adım öne çıkarır. Olumsuz görüşlere ise verdiğiniz cevaplar ve tepkiler yine sizi tanımak, güvenmek isteyen hasta danışanlar için mükemmel bir değerlendirme olanağı sunar.
Günümüzde her alanda profesyoneller için online görünürlük çok önemli. Medikal alanda online görünürlüğün neden önemli olduğundan daha önce “Online görünürlüğün hekimler ve uzmanlar için önemi” yazımızda bahsetmiştik.
Günümüz dünyasında bütün diğer sektörler gibi sağlık sektörü de modern sorunlara modern çözümler aramaya devam ediyor. Dijitalleşme de birçok sorunun çözüm yolunda ilk sırada.
Günlük hayatta dijital dünyanın etkisinin artmasıyla, bireylerin ürün ve hizmet satın alırkenki tutumları değişime uğramıştır. Sağlık sektöründe de kendini gösteren bu değişim, özellikle hastaların/danışanların sağlık araması yapma sürecinde karşımıza çıkmaktadır.
Google'da her dakika 3,8 milyon arama yapılıyor! Son yıllarda internetin hayatımızın büyük bir alanını kaplamış olması, hastaların/danışanların sağlık araması alışkanlıklarının da değişmesine neden oldu.
İnternet özellikle son yıllarda hayatımızın çok büyük bir kısmını kaplamakta. Alınacak hizmet ne olursa olsun kişilerin internette araştırma yapma eğilimleri değişmez. Sağlık araması yapan hastalarda/danışanlarda da bu durum, hizmeti almadan önce detaylı bir araştırma süreci olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu durum da hizmeti almayı düşünen insanlar için hekimlerin/uzmanların online olarak görünür olmaları gerekliliğini ortaya çıkarır.
Bugünlerde, yeni hastalarla ve danışanlarla iletişim kurmak internet üzerindeki varlığınızı birçok alanda optimize etmeye bağlıdır. Bununla ilgili bilmeniz gerekenleri aşağıda sizin için derledik:
Dijital tıbbi pazarlamanın zirvesinde kalın!
Popüler Makaleler
Dijital tıbbi pazarlamanın zirvesinde kalın!